niedziela, 16 lutego 2014

Valentine's Day '14


Hey!
Tym razem prezentuję Wam moją wersję paznokci na walentynki. Tak, tak, wiem, o dwa dni za późno, ale najważniejsze, że są :)
Wzorek ten jest również odświeżeniem wersji sprzed półtora roku. Wtedy zdobienie to robiłam w Amsterdamie. Całą tą wycieczkę jak i miasto wspominam bardzo miło, a pazurki przywracają te chwile. Jeśli chcecie zobaczyć poprzednią wersję kliknijcie tutaj :)
Jak Wam się podobają? Którą wersję wolicie?
Mi osobiście bardziej podoba się tegoroczna edycja ;)
Do zobaczenia wkrótce!
Lexi


5 komentarzy:

  1. Tegoroczna wersja jest według mnie znacznie lepsza :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaakie długie pazurki *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne :)
    + zapraszam do obserwacji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo kurde! *_*
    Świetnie wyglądają ;)


    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń