poniedziałek, 27 stycznia 2014

Geometrycznie



Hey!
Dawno mnie tutaj nie było... Wiem, przepraszam. Szkoła, koniec semestru, wszystko trzeba było pozaliczać i zakończyć. Dodatkowo w poprzedni weekend byłam w Zakopanem na Pucharze Świata w skokach narciarskich i miałam biało-czerwone paznokcie (nie, nie uwieczniłam ich na zdjęciu;). Także dosyć sporo się działo przez ostatnie dwa tygodnie, ale oto jestem z nowym wzorkiem.
Tym razem postanowiłam, że zrobię coś innego. Nie tematycznie, a geometrycznie. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do tego typu paznokci, ale efekt mnie zadziwił. Zwłaszcza, kiedy zestawię obie dłonie razem. Chyba będę częściej stawiała na geometrię ;)
A Wam jak się podobają? 
Pozdro,
Lexi

3 komentarze:

  1. Bedziesz stawiala na geometrie Skarbie :) sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Od dłuższego czasu mam w planach zrobienie właśnie takiego mani :)

    OdpowiedzUsuń