czwartek, 4 czerwca 2015

Ombre 'n black


Hej, hej, hej!!! Witajcie znowu!
Wzorek ten zrobiłam we wrześniu - jeszcze leni, a jednak trochę jesienny. Zauważany i całkiem ładnie się prezentujący, ale przede wszystkim dodający energii! Co o nim myślicie? Napiszcie!

Hey hi hello! Welcome back!
I made this manicure last September - summer but a bit fall theme, don't you think? It was noticed by many people, but what's the most important, it gave the energy to everyday life! What do you think about it? Let me know & leave a comment below!




Po nieplanowanej 8-miesięcznej przerwie, podczas której całkiem sporo się u mnie działo, postanowiłam nadrobić zaległości! Co prawda, na manicure wiele czasu nie miałam i zrobiłam jedynie kilka wzorków, jednak zamierzam wszystkie umieścić tutaj :) Mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą obecność tutaj, ponieważ (wiem, mówiłam to wiele razy) planuję zamieszczać posty regularnie :) Do zobaczenia!!
Lexi

After unplanned, 8-month long break I decided to catch up! To be honest, I haven't had much time to do my nails - I created only a few new designs - but I wanna update them all here :) I hope I can count on your activity here, because I'm planning to update regularly! :)
See you soon! 
Lexi



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz