niedziela, 1 grudnia 2013

Snow globe


Witajcie!
Jako pierwszy postanowiłam dodać post z bieżącym wzorkiem. Świat w szklanej kuli z wodą i sztucznym śniegiem. Magiczny i mało realny. Jednoznacznie kojarzący się ze zbliżającymi się wielkimi krokami Świętami Bożego Narodzenia. Jest to pierwszy taki akcent w tym sezonie. Również pierwszy po miesięcznej przerwie w zabawie z lakierami.
Kule śnieżne... Przypominają mi się czasy, kiedy chodziłam do przedszkola i wspólnie z wychowawczyniami robiliśmy właśnie takie cudeńka. Słoiki, woda, brokat i plastelinowa figurka. Niezła zabawa, zwłaszcza dla pięcio-sześcioletnich maluchów. Nigdy nie przypuszczałabym, że dekadę później odtworzę tę bajkę na paznokciach :)

Jak je zrobić? Bardzo prosto! :)



Będziesz potrzebować:
- bezbarwny lakier do paznokci,
- czarny, biały, żółty i czerwony aplikator lub lakier z cienkim pędzelkiem.

Wykonanie:
1. Pomaluj wszystkie paznokcie lakierem bezbarwnym.
2. Czarnym aplikatorem zrób french.
3. Weź biały lakier i stwórz różnej wielkości kropeczki, które będą przypominały sztuczny śnieg.
4. Ponownie czarnym aplikatorem namaluj choinkę:
  I) delikatny "ślad węża" zwężający się ku górze,
  II) trójkąt z lekko zaokrąglonymi wierzchołkami.
5. Do I choinki dodaj czerwoną gwiazdkę, natomiast do choinki II łańcuch i żółtą gwiazdkę.
6. Całość utrwal lakierem bezbarwnym.
GOTOWE!


Mam nadzieję, że podoba Wam się pierwszy manicure :) Piszcie, co myślicie! Chcę poznać Wasze opinie :)

Zapraszam na mojego poprzedniego bloga z paznokciami:
http://nail-art-ola.blogspot.com/

Do zobaczenia za niedługo!
Lexi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz